Gappa radí > Konverzní poměr
Bitcoin
Blog
Copywriting
Doména
Facebook
Google Analytics
Internetové prohlížeče
Klíčová slova
Konverzní poměr
Linkbuilding
Microsite
On-page
PPC reklama
PR článek
Responsivní design
SEO
SEO analýza
Sociální síť
Vyhledávače
Webhosting
Blog
Copywriting
Doména
Google Analytics
Internetové prohlížeče
Klíčová slova
Konverzní poměr
Linkbuilding
Microsite
On-page
PPC reklama
PR článek
Responsivní design
SEO
SEO analýza
Sociální síť
Vyhledávače
Webhosting
Konverzní poměr neboli konverze určuje statistický poměr mezi návštěvníky stránek a zákazníky. Je možno rozlišovat několik typů konverzního poměru (z pohledu návštěv, kliků, dotazů, zhlédnutí apod.), záleží na účelu webové stránky a internetovém marketingu.
Při špatném konverzním poměru můžete mít na webové stránce hodně návštěv, ale žádnou zakázku. Naopak při dobrém konverzním poměru může mít vaše stránka málo návštěv, ale hodně zakázek.
K dobrému konverznímu poměru přispívá SEO, internetový marketing a hlavně kvalitní nabídka služeb a zboží za ceny příznivé pro zákazníka.