Gappa radí > PR článek
Blog
Copywriting
Doména
Google Analytics
Internetové prohlížeče
Klíčová slova
Konverzní poměr
Linkbuilding
Microsite
On-page
PPC reklama
PR článek
Responsivní design
SEO
SEO analýza
Sociální síť
Vyhledávače
Webhosting
PR článek by měl obsahovat věcné informace a ne pouze nabízet zboží, jako klasická reklama. PR článek by měl čtenáři nabídnout „něco navíc“, přidanou hodnotu. PR článek obsahuje odkazy na vaše webové stránky (nejčastěji 3).
Další formy PR článků:
Preview můžeme jednoduše popsat jako představení. Jde o představení produktu nebo služby, která v krátké době dorazí na trh a u potenciálních zákazníků má zvýšit napětí a očekávání. Má navnadit zákazníky na koupi produktu.
Recenze má za úkol hodnotit produkt po všech stránkách a najít ona pomyslná plus a mínus. Recenze by měla být vypracována nezávisle. Jejím úkolem není propagace nesmyslných funkcí, ale kritika a hodnocení.
Testy by měli vypracovávat nezávislí odborníci. Jejich síla je v porovnávání většího počtu produktů, kde se ke konečnému hodnocení sleduje množství předem daných kritérií.