Přivádíme zákazníky

Metod, jak zvýšit počet návštěvníků a zlepšit pozice webové stránky ve vyhledávačích je celá řada. Díky široké paletě možností jsme schopni optimalizovat stránky přesně na míru vašeho podnikatelského záměru.


Je prokázáno, že uživatelé při hledání služeb a produktů na internetu, v drtivé většině, dávají přednost firmám, které naleznou na první straně výsledků ve vyhledávačích (Seznam, Google). Menší část uživatelů se pak zaměří i na další strany výsledků vyhledávání, nejčastěji do 3-4 strany.

Pokud se váš web nachází ve vyhledávání ještě dál, pak je pravděpodobnost, že vás zákazník osloví, velmi malá.

Platí zde jednoduché pravidlo, čím lepší pozici vaše stránka má, tím více návštěvníků pravděpodobně přivede. Ke zlepšení pozic ve vyhledávačích slouží SEO a jeho metody.

Co vám SEO přinese?

  • zlepšení pozic ve vyhledávačích (Seznam, Google, Centrum atd.), s trvalejším efektem
  • zvýšení počtu návštěvníků stránek
  • zacílení webové stránky na určitou skupinu zákazníků
  • více zákazníků 
  • zviditelnění na internetu

Jak dosáhneme zlepšení pozic a zvýšení počtu návštěvníků?

  • SEO analýza – Analýza je základní stavební kámen SEO. Díky ní stanovíme vhodná klíčová slova pro danou službu nebo produkt, zhodnotíme úroveň vaší konkurence, zhodnotíme vaši webovou stránku a navrhneme řešení, které povede k požadovanému výsledku.
  • On-page faktory – Na základě analýzy zpracujeme všechny on-page faktory pro každou podstránku vašeho webu zvlášť. Bez kvalitně zpracovaných on-page  faktorů nelze dosáhnout dobrých pozic ve vyhledávačích.
  • Originální obsah webových stránek (Copywrite) – Originální textový obsah je pro vyhledávače velmi důležitý. Texty vypracujeme na základě analýzy a zvolených klíčových slov.
  • Linkbuilding – Pro zlepšení a udržení pozic ve vyhledávačích jsou důležité kvalitní a tematické odkazy.

Jak si ověřím účinnost SEO?

  • nástroje na měření návštěvnosti stránek – např. Google Analytics
  • pozice ve vyhledávačích – ručně nebo pomocí námi vyvinutého systému
  • zvýšení počtu poptávek a zakázek, větší odezva od zákazníků

Další možnosti, jak k vám přivedeme zákazníky

  • PPC reklama – Přivede zákazníky na vaše stránky, platí se za klik. Čím lépe a cíleněji je zpracována, tím má lepší výsledky a větší konverzní poměr.
  • PR – Budování pozitivních vztahů s veřejností, tvorba PR článků a jejich publikace. 
  • FacebookSociální sítě používá obrovské množství lidí všech věkových kategorií. Můžeme vám vytvořit vlastní Facebook stránku nebo vést PPC reklamu přímo na Facebooku.
  • Microsite – Malý web s obsahem, který doplňuje vaši hlavní webovou prezentaci. 
  • Blog – Psaní článků, novinek, informací z oboru na vašem firemním blogu nebo nákup článku na cizím, marketingově zaměřeném blogu.

Díky mnohaletým zkušenostem v oboru jsme schopni zoptimalizovat vaše webové stránky v souladu s vaším marketingovým záměrem a navrhnout ve všech ohledech ideální řešení (cena x výkon).

Máte-li zájem o zlepšení vašich pozic ve vyhledávačích a přivedení většího počtu návštěvníků, kontaktujte nás. Rádi s vámi zkonzultujeme váš požadavek a pomůžeme vám v naplňování vašich cílů. 

Pomůžeme s linkbuildingem! Z mnoha našich tématických webových stránek jistě najdeme vhodné místo pro váš odkaz, zajistíme i tvorbu originálního článku.